Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Η... συγγνώμη του Θέμου


Με γραπτή δήλωσή του, ο Θέμος Αναστασιάδης ζήτησε... συγγνώμη για το εμετικό άρθρο που δημοσιεύτηκε πριν λίγες ημέρες στην εφημερίδα "Πρωταθλητής" και το οποίο χαρακτήριζε τους ΠΑΟΚτσήδες και κατ' επέκταση τους Θεσσαλονικείς και τους Βορειοελλαδίτες "δίποδα", "υπανθρώπους", "τυφλοπόντικες", "καλύτερους φίλους του ανθρώπου" και άλλα τέτοια ωραία...

Διαβάστε τι αναφέρει η "συγγνώμη" του:

Αθήνα 8 Φεβρουαρίου 2011

Μία ειλικρινή συγνώμη που οφείλουμε σε όλο τον κόσμο του ΠΑΟΚ

Όταν γίνονται λάθη όποιος είναι επικεφαλής πρέπει να αναλαμβάνει πάντα την ευθύνη. Ετσι κάνουν οι έντιμοι άνθρωποι. Γι' αυτό θέλω να εκφράσω κατηγορηματικά την θλίψη μου και ειλικρινά την ντροπή μου για κάποιους απαράδεκτους χαρακτηρισμούς που εμφανίσθηκαν σε κείμενό μου εις βάρος φιλάθλων και οπαδών του ΠΑΟΚ.

Ζητώ δημόσια συγνώμη για τις φράσεις αυτές που όσοι με γνωρίζουν εδώ και 25 χρόνια στη δημοσιογραφία ξέρουν ότι δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ σε κανένα Μέσο, τηλεόραση ή εφημερίδα εναντίον οιουδήποτε.

Πάρα ταύτα, επειδή εν τη απουσία μου, συμπληρώθηκε με αυτές τις λέξεις ένα κείμενο που υπογράφω, αναλαμβάνω την ευθύνη του σοβαρού ηθικού ζητήματος που δημιουργήθηκε και ορθώς ενόχλησε τον κόσμο του ΠΑΟΚ.

Ελπίζω να δεχθούν την ευθύτατη και ειλικρινή συγνώμη μου όσοι δικαίως προσεβλήθησαν.

ΘΕΜΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ


Τι μου θυμίζει...


Τον παρεξηγήσαμε τον καημένο... Δε θα έβγαιναν ποτέ τέτοιες κακές λεξούλες από το στόμα του ή, εν προκειμένω, από το... πληκτρολόγιό του. Εν τη αγνοία του γράφτηκε αυτός ο εμετός...

Δε μας λέει, βεβαίως, ποιος έγραψε τότε το κείμενο. Δεν μπορεί να γράφτηκε μόνο του... Και αφού το έγραψε κάποιος άλλος, μήπως θα πρέπει και εκείνος να ζητήσει συγγνώμη ή να υποστεί τις συνέπειες των πράξεών του; Και στην τελική, δεν μπορώ να καταλάβω πώς λειτουργούν στον "Πρωταθλητή"; Μόνα τους γράφονται τα κείμενα σε αυτήν την εφημερίδα;
Ξέρετε τι μου θυμίζει η "συγγνώμη" του Θέμου; Όσα είχε πει ο πρώην φίλος και συνεργάτης του, Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, όταν στο ΘΕΜΑ δημοσιεύτηκαν οι φωτογραφίες από τις προσωπικές στιγμές του Ζαχόπουλου. Και εκείνος το ίδιο είχε ισχυριστεί, ότι είχε γίνει εν τη απουσία του και -ασφαλώς- εν αγνοία του.

Sorry Θέμο. Τα... δίποδα δεν πείθονται με την...ειλικρινέστατη συγγνώμη σου.

ΥΓ: Το κείμενο δεν το έγραψες, συγγνώμη ζήτησες, αλλά το Μπαοτσήδες δεν το παρέληψες στο σημερινό άρθρο σου...

1 σχόλιο:

  1. Ζητά συγνώμη για να γλυτώσει το ξύλο το λαμόγιο. Εννοια σου και θα κατέβουμε εμείς να στο κάψουμε το μαγαζί . Δίπλα στο ΟΑΚΑ είσαι και το μονο εύκολο είναι να σε κάψουμε. Οπως οι φίλοι σου που πήγαν να κάψουν το Θεατρο Τεχνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή